Élménybeszámoló a Family Napról 2009. 04. 06. Nekem, Vajda Jánosnak, az FB megint bizonyított! Ilyen FB napra nem is emlékszem, ahol az FB finanszírozta volna, még az ebédet is! Az isteni pulykapaprikás természetesen az FB saját edényeiben lett főzve, és a tészta is az FB által forgalmazott, Vincéné-féle tészta volt! Nem semmik az új termékek sem: az első a Sankom fogyókúrás rágótabletta, mely az éhségérzetet csökkenti, és energiát ad. Vettem is belőle, és a családom otthon már ki is próbálta! A második a havasi gyopár alapanyagból készült EDEL-Tonik Ital, amivel az FB megint hangsúlyozza az egészséget. A harmadik új partnertermék a Hajápoló szett. Sajnos nagyon sokan szenvednek kopaszságban, de már rajtuk is tudunk segíteni, sőt, szerintem az is fantasztikus, hogy termék árában van egy fejbőr vizsgálat is! Sajnálhatják, akik nem voltak ott, mert ezen a különleges Family Napon minden FB termékre 10% kedvezmény volt érvényes! Szóba került az ING adta lehetőség is, az se semmi! A 21%-os szinthez nem kell egy tömeg, elég 6 ember! A Family Business sikere a cégen már nem, csak rajtunk, FB-tagokon múlik! Rajta, keresünk 6 komoly embert, akik mernek nagyot álmodni, mernék sokat dolgozni, és mernek jobban éln!